czwartek, 12 listopada 2009

DLACZEGO KABARETY ???

 Jak to się mówi ,,Kobieta zmienną jest " : ) Tak również było w moim przypadku.
Po kilkakrotnej zmianie tematu bloga, w końcu się zdecydowałam. KABARETY- to jest to !

Dlaczego akurat taki tamat?
    Może dlatego,że moje życie to czasami jeden wielki kabaret :)
Często przytrafia mi się wiele różnych sytuacji, z których nie jeden by się uśmiał.
Poza tym co tu dużo mówić, poprostu  lubię być wesoła a kabarety zapewniają dużo śmiechu.
   Ostatnio odkryłam to, jak świetnie można spędzić czas oglądając kabarety.
Moją sympatię wzbudził Białostocki Poligon Kabaretowy.
Dlatego też, chciałabym abyście Wy również poznali występujące tam kabarety i zechcieli dołączyć do widowni.
Mówię Wam naprawdę  warto !!!

 Na moim blogu bedziecie mogli m.in:
* Poznać kabarety funkcjonujące w Białymstoku
* Dowiedzieć się o terminach wystąpień kabaretowych
* Poznać historię kabaretów itp.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz